بستن

دانلود بازی خانواده سوری جان: عاقبت به خیاری برای اندروید v108

4/5 - (1 امتیاز)

بازی خانواده سوری جان: عاقبت به خیاری، یک بازی ماجراجویی و کمدی است که توسط استودیو گلیم گیمز برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این بازی با الهام از وقایع طنز و فانتزی، داستان خانواده‌ای خیارشور به نام “خیارمست” را روایت می‌کند که در آستانه برخورد یک شهاب سنگ به زمین، باید راهی برای نجات خود پیدا کنند.

داستان

در بازی خانواده سوری جان، شما در نقش پدر خانواده خیارمست، “آقا خیار”، قرار می‌گیرید. با نزدیک شدن شهاب سنگ به زمین، شما و خانواده‌تان باید با خطرات و چالش‌های مختلفی روبرو شوید. در این مسیر، شما باید با شخصیت‌های مختلفی دیدار کنید، معماها را حل کنید، از موانع عبور کنید و در نهایت راهی برای فرار از زمین پیدا کنید.

گیم‌پلی

گیم‌پلی بازی خانواده سوری جان به صورت پلتفرمر دو بعدی است. شما باید با استفاده از دکمه‌های جهت‌دار، شخصیت خود را حرکت دهید، از موانع بپرید، با دشمنان مبارزه کنید و معماها را حل کنید. بازی دارای مراحل مختلفی است که هر کدام چالش‌ها و معماهای خاص خود را دارند.

گرافیک و صدا

گرافیک بازی به صورت کارتونی و شاد طراحی شده است و موسیقی و صداگذاری بازی نیز متناسب با حال و هوای طنز و فانتزی آن است.

نقد و بررسی

بازی خانواده سوری جان به دلیل داستان طنز و فانتزی، گیم‌پلی سرگرم‌کننده و گرافیک شاد خود مورد استقبال بسیاری از بازیکنان قرار گرفته است. این بازی توانسته در بازار “کافه بازار” نمره 4.5 از 5 را از بیش از 17 هزار کاربر دریافت کند.

جمع‌بندی

بازی خانواده سوری جان: عاقبت به خیاری، یک بازی سرگرم‌کننده و مناسب برای تمامی سنین است. اگر به دنبال یک بازی ایرانی با داستان طنز و فانتزی هستید، این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

لینک های دانلود

نیاز به اینترنت ندارد
558 بازدید
0 نظر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *